Hoşgeldiniz, Üye Olmak İçin Tıklayınız Üye Ol Butonuna Tıklayın Ve Club'e Katılın.

Lovato Otogaz Sistemleri  

Ulusumuzun Başı Sağolsun...
Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
36 sonuçtan 21 ile 30 arası
  1. #21
    Berkay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    05-Temmuz-2013
    Yer
    İstanbul
    Ad Soyad
    Berkay Baykut
    Araç Modeli
    Kia Cee'd
    Mesajlar
    3
    Ettiği Teşekkür
    0
    0 mesaja 0 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı Eğitimci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Berkay Bey,
    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, ses şikayetlerinde sesi duymadan yorum yapmak pek mümkün değildir.

    Turbolu araçlarda ıslık sesi şikayeti, turbo ile emme manifoldu arasındaki hava hortumlarında meydana gelebilecek kaçaklardan veya eksoz manifoldunun silindir kapağı ve turbo ile birleştiği yüzeyler ile turbonun eksoz boruları ile birleştiği yerlerdeki conta yüzeylerinde meydana gelebilecek eksoz gazı kaçaklarından da geliyor olabilir.

    Kaldı ki sanayiden aldığınız turbo yeni bir turbom mu bilemiyorum... revizyon görmüş bir turbo da olabilir ve ses balansı iyi yapılamamış ise bu ses turbodan da olabilir.
    Osman Bey, öncelikle mesajınız için teşekkür ederim. sanayiye götürdüğümde dediğim gibi usta bir sorun yok merak etme demişti. ama yine de bir kia servisine göstermekte fayda var diye düşünüyorum. benim merak ettiğim o hafif ıslık sesinin şu anda bende olan dizel araçlardan gelmesi normal midir yoksa bir sorun habercisi midir bir şeylerin yanlış olduğunun göstergesi midir ?

    peki sizce bu ses bir sorunun habercisi mi yoksa olağan zararsız bir durum mu ?







  2. #22
    ismaildikmen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    29-Kasım-2012
    Yer
    marmaris
    Ad Soyad
    ismail dikmen
    Yaş
    34
    Araç Modeli
    sportage
    Mesajlar
    11.160
    Ettiği Teşekkür
    982
    503 mesaja 637 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı Berkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,
    ben yeni bir üyeyim,forum kullanmayı da pek beceremem aram yoktur o yüzden yanlış yere yanlış bir şey yazıyorsam affola
    bu konuyu baştan aşağıya okudum. bende 2008 model kia cee'd var.3 hafta önce aracımda şiddetli bir ıslık sesi duymaya başladım.düşük devir yüksek devir farketmiyordu ve marşa bastığımda şiddetleniyordu. ben arabanın üçüncü sahibiyim ve 128.000 kmde. kocaeli kia servisine götürdüm turbo arızası var dediler benden önceki sahibi hava filtresini ve yağ değişimlerini olması gerektiğin fazla geciktirmiş. hava filtresinden inşaat tozu kadar pislik çıktı. fakat 3 bin lira bana fazla maliyetli geldi ben de sanayiden 500 liraya turbo buldum. bunu taktırdım.en başta hiç ses gelmiyordu sorun düzelmiş gibiydi fakat bu sıralar ıslık sesi tekrarlamaya başladı. aldığım yere götürdüm usta bunda bir şey yok bu kadar ses normaldir dedi. sesdüşük devirde ( 1 ila 2 buçuk arası) geliyor ve 50 km/h hızın üstüne çıkınca kesiliyor motor sesi ile harmanlanıyor belki de ama duyulmuyor. bir de o eski halini bildiğim için normal geliyor. aracımı stop ettiğimde ve çalıştırdığımda en az 30 saniye rölantide bekletiyorum. bu arada arabanın çekişinde bir sorun da yok.hemen yüksek devirde kullanmıyorum. haftada bir hava filtresini çıkartıp elektrik süpürgesiyle tozunu kabataslak alıyorum. benim merak ettiğim dizel araçlarda bu ses normal midir yoksa bir sorun mevcut mudur ? yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
    Berkay bey foruma hoşgeldiniz. Zahmet olmazsa kendinizi tanışma konusunda yeni konu açarak tanıtırsanız çok seviniriz. Teşekkür ederim







  3. #23
    heh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-Mayıs-2011
    Yer
    kocaeli
    Ad Soyad
    hakan yolaşan
    Yaş
    37
    Araç Modeli
    cerato comfort 2006 crdi 123HP-250NM
    Mesajlar
    16.058
    Ettiği Teşekkür
    609
    834 mesaja 980 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı Eğitimci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Berkay Bey,
    Öncelikle şunu belirtmek isterim ki, ses şikayetlerinde sesi duymadan yorum yapmak pek mümkün değildir.

    Turbolu araçlarda ıslık sesi şikayeti, turbo ile emme manifoldu arasındaki hava hortumlarında meydana gelebilecek kaçaklardan veya eksoz manifoldunun silindir kapağı ve turbo ile birleştiği yüzeyler ile turbonun eksoz boruları ile birleştiği yerlerdeki conta yüzeylerinde meydana gelebilecek eksoz gazı kaçaklarından da geliyor olabilir.

    Kaldı ki sanayiden aldığınız turbo yeni bir turbom mu bilemiyorum... revizyon görmüş bir turbo da olabilir ve ses balansı iyi yapılamamış ise bu ses turbodan da olabilir.



    Hakan Bey,
    Turbo revizyonunu gerçek anlamda yapabilecek çok nadir yerler var. Revizyonda, turbo üreticisinin orjinal tamir takımları (burçlar ve mil dahil) kullanılırsa ve parçaları kumlama makinesi ile temizlenip, en son aşamada da ses balans cihazı ile ses balansı da yapılırsa sorun olmaz.
    Biliyorum Osman Bey.Yaklaşık 18 yıldır 1000 beygirden 6000 beygire kadar güçte dizellerin çeşitli turbo ve blover, turbo + blover ile çalışan makinelerin hatta kademeli turbolu makinelerin çeşitli turbo arızalarını ve sonrasında arızalarının orjinal turbo tamir kiti ile onarımlarına şahit oldum.Başka paylaşımlarda sizin yukarıda değindiğiniz konuyu bende defaten belirttim.
    Evet turbo revizyonları orijinal tamir kiti ile ehil kişiler tarafından yapılmazsa ömrü çok uzun olmaz.Arkadaşımızın aracı sanırım revizyonlu turboya sahip.Ben bizim araçlarımızın turbolarını üreten Garrett firmasının yetkili Türkiye distribütörünün bile orijinal kitle dahi turbo revizyonu yapmadığını ve revizyonlu turboyu önermediğini, en uygun turba revizyonu yapan turbo tamircisinde bile bu işlem 400 -500 TL tutup garanti verilmezken orjinal 1,5 crdi turbosunun 850TL+KDV ile satılıyor olmasının ve yukarıda bahsettiğim onarım tecrübelerimin bana verdiği eminlikle arkadaşlarımıza turbo revizyonunu tavsiye etmedim.Evet ehil kişileri bulmak çok zor.Ben turba revizyonu yapan ehil kişiler tanımıyorum şahsen.Eğer bilen üyemiz varsa ve paylaşırsa turbo revizyonu yaptırma niyetinde olan arkadaşlarımız için faydalı olur.Şahsen ben bizim araçlar gibi küçük turbosu olan araçlarda,ustası işin ehlide olsa,onarım kiti orijinal de olsa fabrikasyon üretim kadar iyi olmayacağını inanıyorum.Aynı şeyi büyük turbolar için söylemiyorum tabiki.Revizyon ve orijinal arasında fiyat farkı bence çok açık olmadığından ben orjinali seçerim.Maceraya atılmaktansa şahsen 500 TL fazlaya orjinal sıfır ve garantilisini almayı tercih ederim.Tabi bu seçim meselesi.
    Ayrıca Turbo montajınında ehil kişiler tarafindan yapılmalıdır.Çünkü turbo değişimi yapılırken eski turbo sökülüp yenisi direk takılmaz.Montaj prosedürü ve yöntemi mevcuttur.Eskisi direk sökülerek yenisi takıldığı taktirde orjinal de olsa Turbo ömrünün kısalma riski daha fazladır.Turbo değişmeden olası başka motor arızaları kontrol edilerek en son olarak yağlama yağı basıncı ve temizliginden emin olunması gereklidir.
    Kolay gelsin.

    GT-N7100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi

    Alıntı Eğitimci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba Hakan Bey, tebrik ederim, güzel bilgiler derlemişsin eline sağlık.
    Rica ederim Osman Bey.Son mesajdakiler derleme değil.Derlemelerle birlikte arkadaşlarımızın bilgilendirilmesi maksadıyla yaptığım çalışma yaklaşık 3 saat sürdü.En çok zamanı fotoğrafların üzerine yazdığım yazılar ve ufak bilgi notları aldı.






    Konu heh tarafından (05-Temmuz-2013 Saat 21:53 ) değiştirilmiştir.
    123HP-250NM
    Eco Performans

    http://www.kiaclubtr.com/image.php?type=sigpic&userid=686&dateline=13869829  55

  4. #24
    Rio35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    02-Ağustos-2012
    Yer
    İzMiR>>IsPaRTa
    Ad Soyad
    İbRahiM
    Araç Modeli
    Rio SedaN
    Mesajlar
    308
    Ettiği Teşekkür
    23
    39 mesaja 51 teşekkür aldı

    Standart

    Hakan abi yoruma gerek yok yazdıkların ve sen anlatıyorsun herşeyi her zaman ve her defasında olduğu gibi







  5. #25
    heh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-Mayıs-2011
    Yer
    kocaeli
    Ad Soyad
    hakan yolaşan
    Yaş
    37
    Araç Modeli
    cerato comfort 2006 crdi 123HP-250NM
    Mesajlar
    16.058
    Ettiği Teşekkür
    609
    834 mesaja 980 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı Berkay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merhaba arkadaşlar,
    ben yeni bir üyeyim,forum kullanmayı da pek beceremem aram yoktur o yüzden yanlış yere yanlış bir şey yazıyorsam affola
    bu konuyu baştan aşağıya okudum. bende 2008 model kia cee'd var.3 hafta önce aracımda şiddetli bir ıslık sesi duymaya başladım.düşük devir yüksek devir farketmiyordu ve marşa bastığımda şiddetleniyordu. ben arabanın üçüncü sahibiyim ve 128.000 kmde. kocaeli kia servisine götürdüm turbo arızası var dediler benden önceki sahibi hava filtresini ve yağ değişimlerini olması gerektiğin fazla geciktirmiş. hava filtresinden inşaat tozu kadar pislik çıktı. fakat 3 bin lira bana fazla maliyetli geldi ben de sanayiden 500 liraya turbo buldum. bunu taktırdım.en başta hiç ses gelmiyordu sorun düzelmiş gibiydi fakat bu sıralar ıslık sesi tekrarlamaya başladı. aldığım yere götürdüm usta bunda bir şey yok bu kadar ses normaldir dedi. sesdüşük devirde ( 1 ila 2 buçuk arası) geliyor ve 50 km/h hızın üstüne çıkınca kesiliyor motor sesi ile harmanlanıyor belki de ama duyulmuyor. bir de o eski halini bildiğim için normal geliyor. aracımı stop ettiğimde ve çalıştırdığımda en az 30 saniye rölantide bekletiyorum. bu arada arabanın çekişinde bir sorun da yok.hemen yüksek devirde kullanmıyorum. haftada bir hava filtresini çıkartıp elektrik süpürgesiyle tozunu kabataslak alıyorum. benim merak ettiğim dizel araçlarda bu ses normal midir yoksa bir sorun mevcut mudur ? yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler
    Berkay Bey aramıza hoş geldiniz.Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dilerim.
    Geçmiş olsun.Eğer Aracınızın turbosunda sıkıntı varsa ben orjinali ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Siz 500 Tl ye turboyu satın almışsınız.Orjinali de muhtemelen 1000 TL civarındadır.Servisin işçiliğini ve taktığı turbonun arkasında duracağına ve garanti vereceğine emin olmakla birlikte eğer orjinal turbo satın alayım ancak orjinal olsun diyorsanız,araçlarımızda mevcut Garrett marka turboların Orta Doğu & Kuzey Afrika Resmi Ana Distribütörü Brand Turbonun http://www.brandturbo.com.tr/index.p...imiz/istanbul/ ve diğer şehirlerde bulunan Türkiye distribütörleri ile iletişime geçerek aracınızın orjinal turbosunu satın alabileceğinizi belirtmek istiyorum.Ben sadece bilgi amaçlı olarak 2006 1,5 dizel cerato aracımın orjinal turbosu ile ilgili güven turbo ile yazıştım.Orjinal Garrett marka Turbo 850 TL +KDV.Sizin aracınızın ki de o civardadır muhtemelen.

    Eğer internet arama motorlarına;turbo arızası,turbo revizyonu ve turbo ses balansı yazarsanız;bu işten dili yanmış ve en sonunda orjinalini satın almış onlarca insanın tecrübelerini forumlardan okuyabilirsiniz.

    Bu bilgiyi de üyelerimizin daha uygun fiyata muhtemel turbo arızalarını onartmak yerine uzun vadede daha uygun fiyata gelecek olan orjinali ile değişiminin muhakemelerini yapabilmeleri için paylaşıyorum.
    Tabi ki seçim yine sizlere ait.

    Alıntı Rio35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan abi yoruma gerek yok yazdıkların ve sen anlatıyorsun herşeyi her zaman ve her defasında olduğu gibi
    Teşekkür ederim kardeşimO senin inceliğin.

    Alıntı ReNe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan biraderim yine harika bir çalışmaya imza attın , bende sürekli temizlediğim ekipmanların ne olduğunu merak ederdim şimdi geçte olsa öğrenmiş oldum
    Eyvallah biraderim

    Alıntı nonames07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hakan kardeşim tek kelimeyle bilgilerini konuşturmuşsun. tebrik ederim bu güzel çalışman ve aydınlatıcı bilgiler için. bi aksilik olmazsa bugün netleştireceğiz arızayı. turbocu inatla valf diyor, ama alıpta düzelmezse diye çekiniyorum turbocunun lafına bakıpta. az para da değil çöpe atalım 220TL . tekrar yazarım arkadaşlar sağlıcakla kalın
    Rica ederim Murat Bey.






    123HP-250NM
    Eco Performans

    http://www.kiaclubtr.com/image.php?type=sigpic&userid=686&dateline=13869829  55

  6. #26
    ser.duman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-Şubat-2011
    Yer
    İZMİR
    Ad Soyad
    sercan duman
    Yaş
    32
    Araç Modeli
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Mesajlar
    5.676
    Ettiği Teşekkür
    480
    305 mesaja 374 teşekkür aldı

    Standart

    hakan abi yazdığın ve paylaştığın bilgiler ile bizleri tekrar aydınlattın ve yeni bırseyler öğrettin tekrar eline sağlık







  7. #27
    heh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-Mayıs-2011
    Yer
    kocaeli
    Ad Soyad
    hakan yolaşan
    Yaş
    37
    Araç Modeli
    cerato comfort 2006 crdi 123HP-250NM
    Mesajlar
    16.058
    Ettiği Teşekkür
    609
    834 mesaja 980 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı ser.duman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hakan abi yazdığın ve paylaştığın bilgiler ile bizleri tekrar aydınlattın ve yeni bırseyler öğrettin tekrar eline sağlık
    Estağfurullah kardeşim.Güzel düşüncelerin için çok teşekkür ediyorum.






    123HP-250NM
    Eco Performans

    http://www.kiaclubtr.com/image.php?type=sigpic&userid=686&dateline=13869829  55

  8. #28
    nonames07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-Haziran-2013
    Yer
    ANTALYA
    Ad Soyad
    murat
    Yaş
    34
    Araç Modeli
    RİO 1.5 CRDİ COMF.
    Mesajlar
    25
    Ettiği Teşekkür
    0
    1 mesaja 1 teşekkür aldı

    Standart

    Tekrar selam arkadaşlar,

    Bugün selenoid valflerinin ölçümlerini yaptık ve herhangi bir arıza olmadığına kanaat getirdik, ayrıca 3 tane daha başka kia da turbonun gaza basınca nasıl hareket ettiğini gözlemledik ve tamamen aynı hiç bir fark yok. Özetle problem revize edilmiş turbomuzda . tekrar sökülerek turbocunun balans ayarı yapması vs. gerekiyor. Bir önceki turboyu söken marifetli ustanın somunların içine etmiş olmasından dolayı, bugün söküp tamire yetiştiremedik ve bütün günüm sanayide heba oldu. Haftaya Cuma sabahtan başlıcaz inşallah, sağlıklı bi şekilde turboyu sökebiliriz inşallah.

    1 aylık Turbo dizel araç kullanma tecrübeme (tecrübe denirse) dayanarak tavsiyem Revizeyle falan uğraşmayın ve yenisini alıp gönül rahatlığıyla binin. Yoksa benim gibi uğraşır durursunuz.
    Ayrıca, turbo hafif de olsa öter, normal, vb. laflarına da aldanmayın bence. Turbonun kendi tiz tıslama sesi dışında, ıslık çalan, miyavlayan her turbo sorunludur bana göre. Ama ses dışında ne problem çıkarır onu bilmiyorum. Benim araçta şuan turbocu basıncı düşürdü ve sesi azalttı hatta artık ses kesildi bile desem çok yanlış olmaz ama tabi araç çekmiyor böyle olunca. Cumaya kadar idare edicem artık sanayiye gidip gelmekten ve her defasında zamanımın ve paramın(yakıt) boşa gitmesinden de bıktım .
    Saygılar







  9. #29
    heh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    04-Mayıs-2011
    Yer
    kocaeli
    Ad Soyad
    hakan yolaşan
    Yaş
    37
    Araç Modeli
    cerato comfort 2006 crdi 123HP-250NM
    Mesajlar
    16.058
    Ettiği Teşekkür
    609
    834 mesaja 980 teşekkür aldı

    Standart

    Alıntı nonames07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar selam arkadaşlar,

    Bugün selenoid valflerinin ölçümlerini yaptık ve herhangi bir arıza olmadığına kanaat getirdik, ayrıca 3 tane daha başka kia da turbonun gaza basınca nasıl hareket ettiğini gözlemledik ve tamamen aynı hiç bir fark yok. Özetle problem revize edilmiş turbomuzda . tekrar sökülerek turbocunun balans ayarı yapması vs. gerekiyor. Bir önceki turboyu söken marifetli ustanın somunların içine etmiş olmasından dolayı, bugün söküp tamire yetiştiremedik ve bütün günüm sanayide heba oldu. Haftaya Cuma sabahtan başlıcaz inşallah, sağlıklı bi şekilde turboyu sökebiliriz inşallah.

    1 aylık Turbo dizel araç kullanma tecrübeme (tecrübe denirse) dayanarak tavsiyem Revizeyle falan uğraşmayın ve yenisini alıp gönül rahatlığıyla binin. Yoksa benim gibi uğraşır durursunuz.
    Ayrıca, turbo hafif de olsa öter, normal, vb. laflarına da aldanmayın bence. Turbonun kendi tiz tıslama sesi dışında, ıslık çalan, miyavlayan her turbo sorunludur bana göre. Ama ses dışında ne problem çıkarır onu bilmiyorum. Benim araçta şuan turbocu basıncı düşürdü ve sesi azalttı hatta artık ses kesildi bile desem çok yanlış olmaz ama tabi araç çekmiyor böyle olunca. Cumaya kadar idare edicem artık sanayiye gidip gelmekten ve her defasında zamanımın ve paramın(yakıt) boşa gitmesinden de bıktım .
    Saygılar

    Geçmiş olsun.
    http://www.kiaclubtr.com/showthread.php?t=4474

    Alıntı heh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Berkay Bey aramıza hoş geldiniz.Aracınızı kazasız belasız kullanmanız dilerim.
    Geçmiş olsun.Eğer Aracınızın turbosunda sıkıntı varsa ben orjinali ile değiştirmenizi tavsiye ederim.Siz 500 Tl ye turboyu satın almışsınız.Orjinali de muhtemelen 1000 TL civarındadır.Servisin işçiliğini ve taktığı turbonun arkasında duracağına ve garanti vereceğine emin olmakla birlikte eğer orjinal turbo satın alayım ancak orjinal olsun diyorsanız,araçlarımızda mevcut Garrett marka turboların Orta Doğu & Kuzey Afrika Resmi Ana Distribütörü Brand Turbonun http://www.brandturbo.com.tr/index.p...imiz/istanbul/ ve diğer şehirlerde bulunan Türkiye distribütörleri ile iletişime geçerek aracınızın orjinal turbosunu satın alabileceğinizi belirtmek istiyorum.Ben sadece bilgi amaçlı olarak 2006 1,5 dizel cerato aracımın orjinal turbosu ile ilgili güven turbo ile yazıştım.Orjinal Garrett marka Turbo 850 TL +KDV.Sizin aracınızın ki de o civardadır muhtemelen.

    Eğer internet arama motorlarına;turbo arızası,turbo revizyonu ve turbo ses balansı yazarsanız;bu işten dili yanmış ve en sonunda orjinalini satın almış onlarca insanın tecrübelerini forumlardan okuyabilirsiniz.

    Bu bilgiyi de üyelerimizin daha uygun fiyata muhtemel turbo arızalarını onartmak yerine uzun vadede daha uygun fiyata gelecek olan orjinali ile değişiminin muhakemelerini yapabilmeleri için paylaşıyorum.
    Tabi ki seçim yine sizlere ait.


    Alıntı heh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet turbo revizyonları orijinal tamir kiti ile ehil kişiler tarafından yapılmazsa ömrü çok uzun olmaz.Arkadaşımızın aracı sanırım revizyonlu turboya sahip.Ben bizim araçlarımızın turbolarını üreten Garrett firmasının yetkili Türkiye distribütörünün bile orijinal kitle dahi turbo revizyonu yapmadığını ve revizyonlu turboyu önermediğini, en uygun turba revizyonu yapan turbo tamircisinde bile bu işlem 400 -500 TL tutup garanti verilmezken orjinal 1,5 crdi turbosunun 850TL+KDV ile satılıyor olmasının ve yukarıda bahsettiğim onarım tecrübelerimin bana verdiği eminlikle arkadaşlarımıza turbo revizyonunu tavsiye etmedim.Evet ehil kişileri bulmak çok zor.Ben turba revizyonu yapan ehil kişiler tanımıyorum şahsen.Eğer bilen üyemiz varsa ve paylaşırsa turbo revizyonu yaptırma niyetinde olan arkadaşlarımız için faydalı olur.Şahsen ben bizim araçlar gibi küçük turbosu olan araçlarda,ustası işin ehlide olsa,onarım kiti orijinal de olsa fabrikasyon üretim kadar iyi olmayacağını inanıyorum.Aynı şeyi büyük turbolar için söylemiyorum tabiki.Revizyon ve orijinal arasında fiyat farkı bence çok açık olmadığından ben orjinali seçerim.Maceraya atılmaktansa şahsen 500 TL fazlaya orjinal sıfır ve garantilisini almayı tercih ederim.Tabi bu seçim meselesi.
    Ayrıca Turbo montajınında ehil kişiler tarafindan yapılmalıdır.Çünkü turbo değişimi yapılırken eski turbo sökülüp yenisi direk takılmaz.Montaj prosedürü ve yöntemi mevcuttur.Eskisi direk sökülerek yenisi takıldığı taktirde orjinal de olsa Turbo ömrünün kısalma riski daha fazladır.Turbo değişmeden olası başka motor arızaları kontrol edilerek en son olarak yağlama yağı basıncı ve temizliginden emin olunması gereklidir.
    Kolay gelsin.






    123HP-250NM
    Eco Performans

    http://www.kiaclubtr.com/image.php?type=sigpic&userid=686&dateline=13869829  55

  10. #30
    nonames07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik tarihi
    14-Haziran-2013
    Yer
    ANTALYA
    Ad Soyad
    murat
    Yaş
    34
    Araç Modeli
    RİO 1.5 CRDİ COMF.
    Mesajlar
    25
    Ettiği Teşekkür
    0
    1 mesaja 1 teşekkür aldı

    Standart

    Arkadaşlar tekrar merhaba,

    Son durumu ileteyim sizlere, turbomuzun hatta manifoldun bile somunlarının yalama olmasıından dolayı sabah 10'dan akşsam%e kadar manifoldla beraber turboyu ancak sökebildiler. nihayetinde tekrar turbocuya götürdük ve pervane vs bişeyler değiştirip ayarladı tekrar taktık ve şuanda ses falan kalmadı aracın çekişi düzeldi. inşallah tekrar bu sorunu yaşamam... velhasıl kelam 160TL gitti yine hayırlısı bakalım
    saygılar.







 

 
Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •