arkadaşlar. rio almak istiyorum bazı sorularım var...1. si 1,25 benzin ya da 1,4 dizel düşünüyorum...aralarında performans bakımından belirgin fark var mı.. kia nın sitesinde benzinli 1.25 in 0-100 derecesi garip bir şekilde dizelinkinden iyi..yanlış mı acaba bilmiyorum..bir de esp ve perde hava yastığı kaç yılından beri standart rio larda
Kaç kişi kullanacaksınız uzun yol mu ş.içi mi 0–100 değerini ben benzinlinin daha atak olmasına veririm Tapatalk..
kardeş ben benzinli fancy 1,25 kullanıyorum araç çok yokuşta çekişten düşüyor bence tek eksiği bu onun dışında araç çok dolu ben seviyorum. ayrıca soruna gelince şehir içi ya da dışı yakıt tüketimi çok cimri memnun kalırsın eminim, mesela ben zerre kadar lpg falan düşünmüyorum, tavsiye ederim
kardeş 2.el düşünürsen benim aracı vereyim sana 40.000 tl'ye en son fiyat özel nedenlerden dolayı satma durumum olacak. daha internete koymadım. fancy 1.25 2300 km'de. konya'da araç. resimde görülen.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-kia-satilik-kia-rio-hatchback-1.4-154198297/detay arkadaşlar bu arac hakkında yorumunz nedir...
Gayet mantıklı bir araç. Yalnız km konusunu kesin teyit ettirin 2012 model bir araç ve 13,500 km de baya az geldi. Servise sorun km dolmasa bile 2 kere servise gitmiş olması lazım. Servis kayıtlarına baktırın kesinlikle. Ayrıca bu araç ilk çıkan seri yani bluetoot olmayan modeli. Başka eksiği var mı bilmiyorum
1.25 cvvt ile rampada sikinti yasayan arkadaslar aractaki kisi rampanon diklik acisi ve mevcut hizini iyi oranlamasi gerekiyor mesela 90 km hizla 5. Vitesle dik uzun bir rampaya girecekseniz rampaya baslarken gazlayip da 5. Viteste giren soforler sonra araba devirden dusunce 4e atiyorlar. Hiz da dustugu icin sonra 3 e cekiyorlar. Hem araba cok yakiuor hem de cikmiyor. Rampa uzun ve dikse daha duzdeyken 4e cekin devir 3 binin ustunde olsun biraz daha hizlanon ve rampa basladiginda aracin gazina biraz daha doku dugunuzda dizel gibi tepki gosterdigini goreceksiniz. Unutmayalim ki atmosferik benzinli motorlar guclerini dizellere oranla 1.300-1500 devir fazlasinda uretirler. Bu sekilde kullanim motorun omrunu de uzatir cekis ve kullanim zevkini de arttirir. Yakiti dadusurur. 3bin 4 bin devirlde arac kullanmaktan korkmayin rampa ve ani sollamalarde araciniz 3.5 devirde olsun ve gaz tepkimesine bir bakin. Inanin bana bu kasaya 1.25 motor cok ama cok yeterli sadece oyunu kurallarina gore oynayin. Bu arada dun golf 5 1.6 fsi ile biraz hovde gosterisi yapmis bulundum. Aracda tahminimce 45 yanak lastik vardi ve baya amortisorler dusurulmus ama virajda bana yetisemedi sanirim bnm kadar rahat degildi. Kalkista cok fark atamasam da ondan daha bsariliydim... artik siz kiyaslayin.
Aracimi iyice sevmeye basladim. Maasallah diyelim. Ama is icabi cok binemiyorum. Ins bi firsatini bulup kusadasindan karadeniz batum artvin erzurum hayalimi gerceklestirecegim rio ile (tabi batumda varil fiyati dusmeden once benzin 2.7 tl ye denk geliyordu sanirim. Simdi 2 tl nin altindadir diye dusunuyorum. Artvinden de 2.5 tl den 150 lt benzin attim mi depoya degmeyin keyfime.