10 Kasım LPG KABLO

Turbo yağ kaçağı sorunu

'Teknik Sorunlar ve Çözümleri' forumunda Basist35 tarafından 15 Aralık 2014 tarihinde açılan konu

  1. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
    Merhaba arkadaşlar.2006 1.5 crdi ceratom dyno testinde 108 hp güç üretti.Motorda vuruntu enjektörlerde de hiçbir sıkıntı çıkmadı.Tubonun performansıda çok ii çıktı.Fakat turbo da yağ kaçağı gözüktü.Kontrol ettirmemi tavsiye ettiler.Aracım 136.000 km de.Ciddi bir sorun masraf çıkarırmı.Bu sorunu yaşayan arkadaşların yorumlarını rica edeceğim.
    Teşekkürler..
     
  2. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
  3. ism@il

    ism@il SUPER MODERATOR

    Katılım:
    29 Kasım 2012
    Mesaj:
    20.638
    Alınan Beğeniler:
    4.793
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    ism@il
    Araç Modeli:
    Sportage 2012 gsl plus
    Geçmiş olsun
     
  4. Hederot

    Hederot Sürücü

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesaj:
    225
    Alınan Beğeniler:
    30
    Şehir:
    istanbul
    Normalde kaç hp peki
     
  5. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
    Normalinde 1.5 ceratolar 105 bg olmasi lazim sizinki 108 cikmis yazilim v.s varmi
     
  6. stormfather

    stormfather Usta Sürücü

    Katılım:
    27 Eylül 2011
    Mesaj:
    532
    Alınan Beğeniler:
    80
    Şehir:
    Ankara
    Gerçek Ad-Soyad:
    Mehmet ALTINSOY
    Araç Modeli:
    Kia rio 1.5 crdi 2007
    1.5 ceratolar 102 bg ama bir arkadaşımız paylaşımda bulunmuştu belli bir zaman sonra araçların bir kaç beygir daha fazla çıktığını yapilan testlerde ve bulunduğunuz yerin rakım farkı ve tüm dyno larin bir olmadığı gerçeği de var yağ kacagina baktirmaniz iyi olur
     
  7. Hederot

    Hederot Sürücü

    Katılım:
    22 Nisan 2013
    Mesaj:
    225
    Alınan Beğeniler:
    30
    Şehir:
    istanbul
    Çoğu araçta biraz fazla çıkıyor. Bizim rio kullanan bir arkadaşın aracı da 90 hp olması gerekirken 105 yada 98 hp çıkmıştı.
     
  8. ser.duman

    ser.duman F1 Pilotu

    Katılım:
    14 Şubat 2011
    Mesaj:
    6.964
    Alınan Beğeniler:
    867
    Şehir:
    İZMİR
    Gerçek Ad-Soyad:
    sercan duman
    Araç Modeli:
    2008 CERATO COMFORT 1,6 138 HP 320NM
    Mahir bey'in paylaştığı linki inceleyebilirsiniz


    iPhone5 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  9. gogo46

    gogo46 Ralli Pilotu

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesaj:
    1.375
    Alınan Beğeniler:
    484
    Gerçek Ad-Soyad:
    gökhan kavas
    Araç Modeli:
    kia venga crdi
    turbolu motorlarda dayno ölçümleri genelde fazla çıkar.daynoya görede hp ler farklı çıkabilir.ama turbo cooler lı araçlarda rakım atmosferikler kadar çok farketmez.
     
  10. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
    Araç 102 hp normalde.Ben aracı yeni aldım.Yazılım olduğunu zannetmiyorum.
     
  11. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
  12. Mahir

    Mahir Moderator Moderator

    Katılım:
    23 Aralık 2012
    Mesaj:
    9.549
    Alınan Beğeniler:
    3.737
    Şehir:
    Düzce
    Gerçek Ad-Soyad:
    mahir
    Araç Modeli:
    .
  13. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.Yağ kaçağı önemlidir.Aman ihmal etmeyin.Yağ kaçağı olan turbo bakım görmez ya da problemi giderilmezse değiştirilmeye aday olur.
     
  14. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
    Evet dizel araç almaya çekindiğim en önemli konu turboydu.çekişinde bir sıkıntı yok aracın ama baktıracağım.
     
  15. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
    Arkadaşlar izmir bornova 3. Sanayi de turbocu bir servis buldum.kontrolde kelepçenin gevşek olduğu ortaya çıktı.başka bir sorun yokmuş.
     
  16. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Geçmiş olsun.Sorun çıkmamasına sevindim.Güle güle kullanın.
     
  17. Basist35

    Basist35 Sürücü

    Katılım:
    15 Aralık 2014
    Mesaj:
    55
    Alınan Beğeniler:
    11
    Şehir:
    İzmir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Serkan Sorguç
    Araç Modeli:
    Kia Cerato 1.5 CRDİ
    Teşekkürler.Daha aracı yeni yeni tanıyorum.Sanırım ileride chip tuning de düşünebilirim.Sizin tecrübeleriniz faydalı olucak sanırım:)
     
  18. heh

    heh Yönetici Yönetici

    Katılım:
    5 Mayıs 2011
    Mesaj:
    33.830
    Alınan Beğeniler:
    9.420
    Şehir:
    Kocaeli
    Gerçek Ad-Soyad:
    Hakan Y.
    Araç Modeli:
    Eski Ceratocu
    Hayırlısı olsun.Tabi paylaşırım tecrübelerimi;)
     

Bu Sayfayı Paylaş