merhabalar.. Kuzenimin 2014 ceed aracını yıllık bakım için gülal a götürdük. Kuzenim çok titiz birisi arabasını devamlı temizler içinde toz bile yoktur. Yetkili servise girdik önceden randevu almıştık. Aracı ustaya teslim ettik biz bekleme salonuna giderken baktık usta koltuğa naylon sermedi yada unuttu ) Bizimki hemen huysuzlandı acaba yağ olur mu v.s diye bana sorular sorarken gidip Söyleyeyim sersin dedim boşver cins derler benim için dedi söylettimedi aslınsa araç ne olursa olsun devamlı sermeliler. Gerçi seriyorlardır ama belki unutmuş olabilir usta. Böyle en ufak detaylar bence Önemlidir... Kişinin Aracına servisçe değer verildiğini hissettirilir ise müşteri daha memnun olur. Mesela koltuğa örtü serin, direksiyona streç jelatin + vites topuzu jelatin... Sizlerde durum nedir arkadaşlar merak ettim servislerde böyle koruma takılıyor mi araçlarınıza? Teşekkür ederim
Valla opal iyimiş Benim sponunda yıllık bakım zamanı geldi. Bayram sonu gibi servise gideceğim. Önemli olan bakımın iyi yapılması tabikide benim aracada poşet sererler inşallah
Bu arada gulal 350 lira diyor yıllık bakım için... Bayramdan sonra tekkar a soracağım Araç 7.000 kmde fakat 1 yıl olduğu için rutin bakıma gireceğim
Sakarya Sandıkçı servise arkadaşın kia ceed ni götürdük bakıma dizel 40 binlik 45 bin lik mi neydi. Hem direksiyon vites topuzu hemde koltukta önlemler alınmıştı ayrıca teslim öncesi yıkanmış köpükle teslim edildi. Benim kia rio yeni seneye bende nasip olursa deneyimlerimi aktarırım. SM-G800HQ cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim Dediginiz gibi servise giden araçlara özen gösterilir ise musteri saha memnun kalacaktır Aracıma servis değer veriyor demesi bile çok önemlidir müşterinin... Oyüzden ben çok dikkat ederim genelde bu tür durumlara. Bayramdan sonra tekkara gideceğim oradaki izlenimleri anlatırım... Başka serviste ekstra hizmet görmüş forumdaslar varmıdir