Slm arkadaşlar. Aracı yeni aldım. Motor çalışma stop etme sorunu yok. Marş bazen hızlı basıyor, bazen volanı çevirmekte zorlanıyor sanki akü bitmiş gibi ağır çeviriyor. Aküde sorun yok. Marş Dişlisi sıyırmış olsa kaçırma yapar, kömür bitmiş olsa sorun daimi olur diye düşünüyorum. Birde radyatör suyunun eksildiğini gördüm. Conta kaçırsa eksozdan belli olur. Acaba Piston su ile dolup sıkışma mı yapıyor. Belki ilgisi yoktur. Ustaya götürmeden önce sizden yorum almak istedim. Malum fiyatlar yüksek. Şimdiden teşekkürler.
merhaba, muhtemelen kömür iyi durumda değil, kollektör patlatmadan revizyon yaptırsanız iyi olur. su eksiltme konusunda ise hortumlara sonradan takma vidalı tip kelepçe var mı?
Dün akşam hararet ansızın tavan yapıp radyatör borusunu patlattı. Muhtemelen daha önceki problem: kapak contasının kaçırmasından kaynaklı. Motor çalışırken Piston su tesisatı a basınç kaçırınca aşırı şişme yaptı. Motor dururken de tam tersi silindir su oluyordu. İlk ölaflaılmadaki sıkışma da bundan kaynaklı olabilirdi. Sonuç olarak Araç bir süre bu vaziyette yatacak. Maddi durum elverince (tahmini 50 bin yüzbit TL arası) motor yapılacak. Üst kapağı kapakçıya göndereceğim, contaları değiştirteceğim. Triger zincir setine gireceğim. Bunların dışında sizce neler değişmeli. Min maliyet ile kurtarmak için.