10 Kasım LPG KABLO

Yeni kia niro

'Kia'dan Haberler / Yenilikler' forumunda Abdiskiou tarafından 4 Haziran 2017 tarihinde açılan konu

  1. Abdiskiou

    Abdiskiou Sürücü

    Katılım:
    12 Ağustos 2016
    Mesaj:
    104
    Alınan Beğeniler:
    54
    Şehir:
    Bursa
    Gerçek Ad-Soyad:
    Abdurrahim aydin
    Araç Modeli:
    Kia cerato 1.6 dsl concept plus 2016
  2. sezops

    sezops Usta Sürücü

    Katılım:
    23 Haziran 2013
    Mesaj:
    473
    Alınan Beğeniler:
    62
    Şehir:
    eskisehir
    Gerçek Ad-Soyad:
    Murat Gündaş
    Araç Modeli:
    XD2
    Şekli falan gayet güzel. Aslında fiyatıda normal sayılır.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
     
  3. Ali34CaN

    Ali34CaN Ralli Pilotu

    Katılım:
    24 Haziran 2015
    Mesaj:
    1.181
    Alınan Beğeniler:
    327
    Şehir:
    İSTANBUL
    Gerçek Ad-Soyad:
    Ali Can
    Araç Modeli:
    Old Sportage 2015
    Geçtiğimiz günlerde fiyatları açıklanan ve ülkemizde de satışa çıkan yeni Kia Niro, Avrupa basınının da gündeminde. Önde gelen otomobil yayınlarından İngiliz Autocar da yeni Niro'nun testlerini gerçekleştiriyor. Bu testler sırasında yaşanan pil ile ilgili sorun ise dikkat çektiğinden ülkemizde de araç ile ilgilenen açısından önem arzediyor. Konunun net bir şekilde izahı İngiliz yayın organında çalışan Darren Moss tarafından yapıldı. İşte o yazı;


    Autocar'dan Darren Moss, Kia Niro ile ilgili izlenimlerini anlatıyor. Fotoğraf çekimleri işimizin önemli bir parçası. Otomobiller ilk geldiklerinde ve tekrar ayrılmadan önce ayrıntılı olarak fotoğraflanır ve bu yeni otomobille ilgili herşeyi kataloglayabilmemiz için bir şanstır. Kia Niro için, çekimlerin bir kısmını, Twickenham yakınlarındaki ofisimizin çevresinde yapmaya karar verdik. Ancak 'ayrıntılı' resimler için stüdyomuzun sıcak ve güvenli ortamına yöneldik. Burada otomobilin motoru kapalı, ışıkları ise yarım saat boyunca açık kaldı. Çekim sırasında 12V pili tamamen bitirdik.

    İlk önce, arabayla işinin bittiğini söyleyen fotoğrafçı Will Williams'tan bir telefon geldi, otomobil bir fren hatası veriyor ve çalıştırılamıyordu, dolayısıyla olduğu yerde kalmıştı. Will, Niro'ya kendisini 'resetlemesi' için biraz zaman verdikten sonra otomobili stüdyodan çıkartmayı başardığını söylemek için geri aradı, ancak iç lambalar ve diğer elektroniklerde sorun vardı hatta kapı kilitleri bile çalışmıyordu. Çok geçmeden, araba tamamen off durumuna geçti ve kimse bir hibrit otomobile diğer araçtan şarj yapmanın (aküsü bitmiş motorun aküsünden başka bir motorun aküsüne tel bağlayarak aracı çalıştırma) iyi bir fikir olup olmadığından emin değildi.


    Kia ile yapılan telefon görüşmesi sonrasında, Niro otomobil RAC tarafından incelenip profesyonelce teşhis konulmak üzere çekildi. Kia yaptığı incelemede usulüne uygun olarak şarj edilmiş 12V pilin bittiğini teyit etti ve başka bir sorun bulunamadı.
     

Bu Sayfayı Paylaş