Merhabalar, Picantomda LPG gecislerinde sanki durup çalışıyormuş gibi bir hissiyatim vardi ve yük altındaki hizlanmalarda da hemem su koyuverdigini düşündüğümden dolayı, yine takmkatik geçgit usta işi mi oldu diye kendim kurcalamaya karar verdim. Atikersafefast bağlantı kablosu satın aldım ve böylece derdin nedir evladım diyerek yorumda bulunabilecektim. Sonrasında tabletime yazilimi kurdum ve kabloyu da bağlayıp, atiker sistemi ile haberleşmeye başladım. Dadada, aşağıda sistem basbas nozul çapları çok küçük diye bağırıyor. Hadi ustacim takarken yogundun salladın, 15 bin bakımında nereye bakıyordun? ayrıca internette okuduğum kadarıyla, yetersiz gaz besleme durumlarında, oksijen ve yanici malzemenin uygunsuz Fakir karışımı subapları öldürür diye yazılar da okumuştum. Hemen nozullari büyütmeye karar verdim. Mevcut takılı olanlar 1.8mm idi, ben de 2.0 a büyütmek için gerekli siparişi verdim. 2 enjektör solda, 2si motorun sağına doğru montaj yapılmış. Hortumlara güzelce dibinden asilinca geliyor, klipsler çok sert değil, ataç malzemesinden hallice zaten. 10mmlik altı köşe anahtar ile sökerek nozullari çıkardım. Daha sonra 2.0mm lik nozullari taktim ve hortumlari yine ittirerek klipsleri ellemeden yeni nozullara taktım. Daha sonra yazilima girerek otomatik kalibrasyon yaptım. nozul göstergesi hemen yeşile geçti. Şuan hizlanmalar ve lpg benzin geçişi yağ gibi oldu. 2.0mm nin enjektör açık kalma süreleri. 1.8mm nin enjektör açık kalma süreleri. Görüldüğü gibi, dar nozulla besleme yapamiyormus ve enjektor daha uzun süre acik kalmak zorunda hissediyormus, yine de aracı yeterince besleyemiyordu. ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Ellerinize sağlık. LPG ustalarının hepsi zaten hiç umursamadan bu şekilde montaj ve ayar yapıyorlar. Yakıtınız belki biraz artabilir, düşebilir de. En azımdam ayarınız doğru olmuş olacak ve motoru yıpratmamış olcaksınız 5 kuruş kar edicem diye motora çektirilen eziyete yazık. Genellikle hep böyle yapıyorlar.