Evet arkadaslar az onceki konuya buradan devam edelim diger arkadaslar icin de kolaylik olsun.video cekmeye calistim.iki kademeyi de gostermek amacli. Kia Rio hb dizel sporty
Yalniz videoyu ekleyemiyorum tapatalktan.youtube a da yukledim ama buraya beceremedim Kia Rio hb dizel sporty
Hah tamam hallettim.zaten dikkatli dinletseniz çıt diye bir ses geliyor ikinci kademede farkedersiniz Kia Rio hb dizel sporty
Ben az once denedim suruste bi fark goremedim valla zaten kick down a gerek kalmadan dip gaz yapinca araba 3.viteste firliyo direk 100u goruyo Kia Rio hb dizel sporty
http://www.otokokpit.com/2014-yeni-kasa-kia-rio-hb-fancy-1-4-crdi-inceleme/ bu araçta hiçte ummadığım bir detayın yer alması oldu. Gaz pedalı altında otomatik araçlarda yer alan kick down tuşu gibi bir klik yer alıyor. Bu neye yarıyor? Bildiğiniz bu araçlar hafif ve motorları yüksek çekiş gücüne sahiptir. Dip gaz yaptığınız an sizi koltuğa yapıştırırlar. İşte bu tuş, gazı seviyesini ayarlamanıza yardımcı oluyor ve tam gaz yaptığınız an (vitesin kaçta olduğuna bağlı olarak) 220 nm torku sizin emrinize sunuyor. Biri test etmiş aracı ve böyle bir yorumda bulunmuş , Yabancı forumda da aynı muhabbet dönüyor , ceed manuellerde de varmış Normalde bizim arabaların pedalları tam bastığımızda yüzde 80 güç emri veriyormuş motora , kick down a kadar basarsak yüzde 100 güç veriyormuş böylece 220 nm tork üretiyormuş motorumuz ...
Vay anasini demek biz bugune kadar arabayi hic max torkta kullanmamisiz paylasim icin tesekkurler bu arada. Kia Rio hb dizel sporty
Rica ederim biraderim valla ben 20 defa falan basmışımdır da yakıt tüketim ibrem değişmediğinden bu butonun biraz geyik olduğunu düşünmüştüm Bu günden sonra o butonu göçertiyoruz beyler
Ben daha o butona basamadan araba one firladigi icin basinca nasi bi atak olcak bilmiyorum.sehir icinde kaza sebebi Kia Rio hb dizel sporty
1,25 fancy de de var ama ben yapinca bizi hissetmiyorum extra bi güç hissedemedim acaba dizelde mi daha etkin